Vi äter middag

Vi äter middag

o Elian käkar leksak, ont i tänderna hade han en stund. Vi åt torsk, wokgrönsaker o rostat bröd. 

Just ja, luggen fick jag gratis. Hon var så snäll o sa nej det är ingenting, så jag gick därifrån utan att  betala! Imorgon ska E få byta min plattång som jag fick av honom i present, de hade tydligen två varianter o han köpte den bredaste men det är den smala jag ska ha. Dyyr är den, 1700 kr men Bra!

Lämnade också in ett par stövlar för klackning idag, skönt då får E hämta ut dem imorgon. Om en timme kommer Jessica, ska gå o möta henne. Skönt att få lite luft.

Kommentarer
Postat av: Linn

Måste bara säga.. Guud vad tiden går.. han är så stor pojken eran, har följt din blogg sen du var gravid och det känns som du nyss var det. Njut av honom, tiden springer bara iväg.

2007-01-04 @ 20:24:48
Postat av: josefine

Linn: ja jag känner det o säger till honom varje dag att jag aldrig vill lämna honom på dagis, bara vara hemmafru :) Men jag kan säga att jag verkligen njuter det mesta jag bara kan iom att han också är så himla lättsam så är det faktiskt en dans på rosor!

2007-01-04 @ 20:48:17
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Suzanne

Hej vännen! Kikar in från mob. Hoppas att du å magen mår bättre, du strålar iaf på alla kort å Elian är söt som vanligt. Jag ska till sjukgymn på mån för min onda rygg å foglossning. Lillebror sparkar på hela dagarna men ligger väldigt långt ner! Puss

2007-01-04 @ 20:55:28
Postat av: josefine

Suzanne: åååå hoppas det går bra med dig/er. Jag hann aldrgi svara på nyårssms, tack o detsamma självklart! Ja snart kommer han. Har ni fått fint hemma? Kommer du få bredband? Längtar efter dig! Puss

2007-01-04 @ 20:58:03
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Suzanne

Längtar efter dig oxå vännen! Vi har beslutat oss för att inte renovera nånting utan bo in oss litegranna först så att vi inte gör nå förhastat. Men några saker är inhandlade å vi trivs sååå bra! Puss

2007-01-05 @ 01:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0