dela på lunchen!

Jag gav mig ut i regnvädret o köpte cappuccino, pasta med pesto, paprika o kyckling, en grov scones o Family Living.  Elian ville inte somna så han satt o åt halva min mat, men inte oliverna som var i de är för salta. Han är så underbar. Vi satt vid forsen o han satt upprest i vagnen i tittade på vattnet, tuggade pennepasta o skrattade då jag pussade på hans fingrar. Trots att jag nästan har migrän idag så lyser han upp mitt liv. E fick vila eftersom han tog Elian imorse. 

Det är häftigt att kunna prata, skratta tillsammans o titta på saker o förstå varandra. Min lilla prins!!! Sen somnade han sött o jag läste tidningen o myste till forsens brus.

Nu är jag hemma o ska ta en varm dusch, Elian sussar på balkongen o E är också trött. Man blir trött av vädret + av att resa. Home sweet home.

Kommentarer
Postat av: Jill

Hej,
jag hittade hit till din blogg för en vecka sedan. Väldigt fin. Är själv i ungefär samma fas i livet som du. fast vi väntar på den lille/a ännu. Tycker din blogg är rolig och omväxlande med mkt foton. Förstår inte hur du hinner uppdatera så mycket. Tom på semestern. Kanonjobb!
Kanske har du gjort det innan, men annars skulle jag bli jätteglad om du visade en närbild på din förlovningsring. Min H och jag förlovade oss i vegas för ett par veckor sedan men fick nöja oss med att köpe en "vegas"-ring då jag ännu inte hittat någon ring jag tycker om. Så all inspiration är välkommen...

2007-07-23 @ 14:32:13
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: josefine

hej oj så härligt, du har en UNDERBAR tid framför dig! GRATTIS till frieri o bebis i magen =) Jag har lagt in bilder tidigare, sök på maj månad! kramar

2007-07-23 @ 15:02:57
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0