Jag älskar min familj!!!

Den här dagen har varit fantastisk. Elian vaknade vid 6 o sen somnade vi om vid 8. Sen tog Morfar gullet då jag körde till Barnens Hus o shoppade den stolen som använts hela dagen vid måltider o sen väckte vi killarna o körde ut till Syster med familj. 

Jättemys o jag såg massa fina bilder i mitt huvud men jag fotade inte en enda bild, det återseendet får stanna i mitt huvud. Älskar allihopa o det var så mys att få gå en miniprommis bredvid världens bästa syster då killarna o Alice åkte o badade. Sen massa lek ute, fotboll dominerar i denna familjen =) 

Sen körde vi in till stan så Håvard fick gå till frisören o jag o E gjorde snabba ärenden på torget. Sen tillbaka till "landet" till Morfars stuga ( min stuga) som han fixar åt mig. Helt otroligt vad mysigt det kommer bli!! Köket med vackert trägolv o nytt kakel o jag blev så glad. Ser i mitt huvud hur vi myser på tomten med vitmålat staket ( i framtiden) o grillar o njuter av lugna soliga kvällar... Jag är så tacksam! Vi åt grillad kyckling med tillbehör o Elian käkade o käkade bröd o köttfärssås o spagetti.

Nu sitter jag hemma o har sovit en stund med Elian som ammade. Han var helt slut o orkade inte äta gröt, han tvärsomnade i bilen men tokskrek hemma sen, tror han har lite ont i magen. Killarna + Morfar är ute på galej =) E ville visa Håvard stan. Helt okej för mig som är toktrött. 


Elian har krypit i gräs HELA dagen lång!



På väg ut!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad underbart att spendera tid med familjen, nagot alldeles speciellt. Jatte fins och somriga foton ocksa, ni ser verkligen ut att trivas! Ha det sa fortsatt mysigt!
Kram

2007-07-03 @ 09:59:41
Postat av: josefine

TACK!!!
Kram

2007-07-03 @ 23:45:43
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0