Marstrand

Middagen igår var FAB! Vi åt fisk med massa gott till, drack vitt vin o avslutade med en dessert som smakade ljuvligt. Sen gick vi till båten o la Elian o fortsatte till Societeten. Drack massa drinkar o hade kul, vi har kul tillsammans vart vi än går =) 

Avslutade med nattmat o massa vatten sen vaknade vi imorse o åt god frukost i solen, men det var den enda solen vi fick idag. Vädret har minst sagt varit dåligt men resan har varit underbar ändå. Massa sömn, mys, mat o gott sällskap o inte minst SEGLING!


Middag


Här ska vi lägga Elian i vagnen, han sov sött i pyjamas efter att ha ätit massa bröd, fisk o potatis på restaurangen!


Min blivande MAN, älskar dig sååå mycket.
Såklart ;)


Vi strosar på romantisk promenad...




Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Darling! Mysigt att ha er hemma i stan igen! :-) Vilka fina bilder och vilken FIN segelbåt! Vad härligt att ni har haft det så bra.! Jag har som mål att börja lägg mig före kl. 24 på kvällarna så nu har jag exakt 27 min på mig, bäst att skynda på här ;-) Sov så jätte gott så hörs vi imorgon! Om vi blir kvar i stan så hoppas jag att vi kan ses. Kramar! :-)

2007-07-22 @ 23:32:49
Postat av: josefine

SJÄLVKLART
ska vi ses!! Lycka till med ditt misson, jag är STOLT! KRAMAR

2007-07-22 @ 23:44:36
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Lalla

Ni ser ut att ha haft de UNDERBART!!
Gud så fina bilder. o Elian är ju bara såå Söt! hihi
Är inne på sista veckan sen väntar 4 underbare veckor.. hihi
Ha en bra dag, kram kram

2007-07-23 @ 09:26:05
Postat av: josefine

mission =)
Lalla: tack så mycket!! SKÖNT att du snart får vara ledig, o vilken tur att du jobbat under de dåliga väderdagarna =) kramar

2007-07-23 @ 11:21:09
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0