my ladies

Efter IKEA var jag o E så trötta att vi kunde ha somnat men jag fick mysigt besök av Viktoria o Petronella o nu när det gått känner jag att de fyllde på min bägare med enerig. Så härligt med goda, äkta vänner. Min V reser snart ifrån Oslo tillbaka till Uppsala för att plugga så imorgon ska vi käka hemma hos henne o sen ses vi inte mer i Oslo på en stund. Hon är så go o jag kommer SAKNA henne. Men istället för att fokusera på det tråkiga ska man tänka på att man HAR en sån vän, det är amazing!


Här är mina girlies!

Jag la Elian halv åtta ikväll o han skrek lite o jag körde på samma som igår, så vips tog det bara 25 minuter o så sover han. Han har vaknat till o skrikit kort men somnat om själv. Stoltheten är STOR nu kan jag lova o för  oss alla, så skönt om det håller i sig. Nästan bra att vi får fler nätter på oss hemma innan segling att få ordning på sovningen.


Viktoria skriver recept åt mig o Petronella!

Jag gjorde en typ av grönsakssoppa ikväll men den blev som mos, men gott! Sen fruktsallad. 

Nu: SOVA! 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Måste fråga.. Vart har ni köpt de höga ljusstakarna i glas? Otroligt fina!

2007-07-13 @ 09:35:56
Postat av: Catarina

Kanske skulle ni ta det lite lugnt och stanna hemma för Elians skull? Inte konstigt att han inte hittar någon sovro, så mycket som ni är ute och ränner och bor överallt.

2007-07-13 @ 11:17:40
Postat av: Hanna

Brukar inte skriva här men jag läser bloggen flera gånger om dagen! jätte bra blogg!
Catarina: Det är väll inte ditt problem?

2007-07-13 @ 12:14:08
Postat av: josefine

Cissi: tack!! de är köpta på en butik i Oslo, Madarin tror jag den heter!
Hanna: tack så mkt!!

2007-07-13 @ 12:20:04
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

Vi reser för att möta vår familj o det mår Elian bra av! Han är så glad o social så han tar inte skada av resandet, tvärtom jag ser utveckling varje gång. Vi mår bra i vår familj av detta o vi klarar detta med att ta hand om vårt barn helt utmärkt! Som tur är ;)

2007-07-13 @ 12:21:46
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0