my new phone is pink!

Japp, köpte en helt ny som en tjej köpt men ej öppnat. Hon o hennes kille behövde pengarna till deposition som det heter här i Norge. Hon hade med sig en SÖT o glad 6 månaderstjej i vagnen o var allt lite ledsen över att behöva sälja den. Men jag är HAPPY!

Här ser ni två bilder ifrån tidigare. Men inte så mycket tidigare än just nu. Elian kräktes nämligen upp ALL gröt som en kaskad på min gamla telefon förut. Jag tänkte bara lätta på mjölktrycket i bröstet men hans lilla mage var full av två portioner gröt som E gett honom.... NU sover han sött iaf efter ny pyjamas, mys, bok o en miniportion gröt.

Jag ska återgå till hemmapysslandet!


Elian kikar på Mammas bravader ifrån Kos. Gammalt fotoalbum.



Jag trött 

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Åhhh den teefinen har jagvart på jakt efter jag med.
Hur mycket fick dubetala för den ?
Du får berätta
sen vad du tycker om den :)))
Guuud så söt han är eran lilla elian :)
Älskar att kika in på din blogg och erat mysuga familje liv
Kram Jessica

2007-07-24 @ 21:28:37
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: maja

Var bara tvungen helt enkelt att nu efter ca 1 veckas läsning av din blogg säga att den är fantastiskt roande =) , ditt lättsamma sätt att beskriva din vardag och jättefina bilder till och nu när man inte längre känner sig tvungen att konkurera med andra damer a´la tonårsvis så måste jag ju också ge dig en komplimang , du är verkligen så naturligt vacker vilket en annan med 3:an i magen inte känner sig för tillfället *skratt*
Så tack än en gång för detta bloggande & ha det gott
kram maja

2007-07-24 @ 21:35:21
Postat av: Emilia

Naw va söta bilder:)
Kramar Emilia

2007-07-24 @ 23:59:32
URL: http://brunettenemilia.blogg.se
Postat av: Sandra

Vill verkligen hålla med "maja"!
Du var så naturligt söt så ja hajjade till och var tvungen o läsa din blogg !
Du är en sådan tjej som man önskar man blir när man blir äldre ! :) Så lätt & naturlig !
Ta hand om dig & bebben / kram

2007-07-25 @ 00:39:45
Postat av: josefine

VintageRetroPrinsessa: tusen tack, så kul att du kikar in här hos oss!!! Jag betalade 2300 kr för den, ny kostar den ca 4700 nok utan abonnemang men man kan nog hitta den till ca 3000 på internet ny tror jag! ha en fin dag!!
maja: GRATTIS till tre mirakel, du är lyckligt lottad o säkert jättevacker! LYCKA TILL!! kramar
Emilia: TACK!! Kram
Sandra: Tack söta du!! kramar

2007-07-25 @ 08:55:38
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0