NAM NAM

Massagen var UNDERBAR! Min första massage som var riktig. Hon kände alla ömma muskler o knådade ordentligt, ajaj kommer nog att få blåmärken. Detta ska jag unna mig varje vecka så kommer min nacke, rygg o huvudvärk att vara mycket bättre. Käkarna var också rejält spända. E o jag hade samma spänningar i armarna sa hon. LYX!

Men jag blev pigg o energifylld av massagen o Elian skulle nog ha sagt NAMN NAM, det är hans nya grej. Skaskar o smaskar. Som nu, vi äter kycklinglår o han små majsbitar här o säger mmmm namn nam. E är  o grillar med jobbkillar. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Josefine! Det är nämligen så att jag ska bjuda hem mina svärföräldrar på middag och mina idéer på mat är på botten. Vad skulle du rekomendera att laga? Man vill ju laga nått gott när svärföräldrarna kommer. Ge mig gärna lite olika förslag och gärna recept:) Känns nästan som man känner dig för jag har följt dig i över ett år, känns lite roligt. du verkar så givmild och snäll mot alla och hjälpsam. Du är en go tjej med fin familj! Trevlig lördag kväll! Kram Anna

2007-07-28 @ 18:10:39
Postat av: josefine

Hej Anna: jag är inte helt toppenkock men jag älskar att laga lax i ugnen, pressad potatis o AnnaStinas citronsås!
lägg laxfiléer i foliepaket med passande grönsaker till, tex morötter, broccoli, eller något annat du gillar! kanske en dillkvist. salt o peppar. in i ugnen ca 30 min KLART!
koka potatis, pressa i potatispress!
sås: värm lite vatten, ner med en fisk elelr grönsaksbuljong, en cremefraicheburk o pressa i en halv citron, om du vill krydda med citronpeppar! rör om o värm till nästan kokande!
hmm om inte fisk så säg till! kram o LYCKA TILL! Bjud på en god paj efteråt, sök på ananaspaj på google o servera med vaniljglass!

2007-07-28 @ 18:31:41
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Mimmie

åh, härligt med massage!

2007-07-28 @ 18:32:13
URL: http://ledume.blogg.se
Postat av: anna

tack!! ska jag definitivt bjuda på=) taaack!

2007-07-28 @ 18:46:18
Postat av: Amanda

Luxury!

2007-07-28 @ 20:05:54
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: Rebecka

Vilken lyx=) Jag vill också ha massage!

2007-07-28 @ 20:09:00
URL: http://reebeckaas.blogg.se
Postat av: sessan

Så skönt!!!
Brukar ta en sån runda på Klinikk for alle på Majorstuen & man blir ju så himla laddad av energi.
Super skönt.

2007-07-28 @ 20:18:09
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0