natt

Nu ska jag sova, på tok för sent att vara vaken. Blev jätteglad förut. E hyrde BARA för min skull en norsk film som heter Mars & Venus. Men den såg jag o Ashi på bio för längesen, men den är sevärd! Handlar om att ha barn, vardagen, arbete o annat som kan vara svårt att pussla ihop! Precis vad vi behövde ikväll, skratta igenkännande o pussas lite extra. Något vi inte behövde var allt godis han köpte....jaja vi åt ju faktiskt ingen middag.

NU sängen, imorgon ska allt fixas inför segling, evt åker vi redan på tisdag. Måste inhandla ny tandborste åt Elian som gärna borstar själv o då torkar han golvet o annat med den också..... =) 


Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Engla

Haha, vilken raring! Lillkillen börjar ju bli så stor! Min väninna har en dotter som fyller den 12e augusti och jisses vad tiden går snabbt! Det händer ju så mycket hela tiden, måste vara underbart!
Hoppas ni for bra seglarväder! Kramar!

2007-07-16 @ 08:28:33
URL: http://www.englasshowroom.com
Postat av: josefine

Haha ja jag VET tiden springer iväg! Önskar er en jättemysig vecka också, snart så vännen!!
KRAMAR

2007-07-16 @ 10:09:50
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0