nu ska jag sova!!

bloggen krånglar men nu verkar det fungera! E o Onkel spelar xbox o Elian har sovit som en sten, jippie!!! Skönt om hela familjen får sova, då blir det garanterat mera pussande.... har redan märkt förbättring :)


Viktoria! Bjöd på god mat.


Vackra Anette!


Kisar i solen på balkongen.

Min väg till V från oss var KAOS! Tog tbanan, svettades, mitt rosévin gick sönder i en provhytt, köpte ny klänning, tappade mina bruna fina solisar ifrån Åhléns... jaja kvällen var så mysig så det gjorde ingenting.



Kommentarer
Postat av: Ann

Dom som var så snygga, men du kanske kan hitta nya solisar?

2007-07-14 @ 08:32:22
Postat av: Suzanne

Mysig kväll verkar ni ha haft!! =)
Underbart kort på V, vackert!!
KRAM gumman o trevlig helg

2007-07-14 @ 11:02:27
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Stella

Igår var ju fredagen den 13:e.Kanske därför allt var kaos på vägen dit ;) Men bra att du hade en mysig kväll i alla fall!

2007-07-14 @ 12:32:02
Postat av: josefine

Ann: tack ja men jag fick tillbaka dem *lycka*
Suzanne: tack!! detsamma!
Stella: ja just ja det var det faktiskt! tack!

2007-07-14 @ 16:44:25
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0