överraskad!

E föreslog att vi helt spontant skulle ut o äta o han gav sig inte =) Vi kastade oss i bilen o tänkte gå på Yayas men det var stängt i juli. Så det blev Jacob Aal. Brukar vara bra men mitt spett med kött o scampi var först fullt med fett så jag fick in ett nytt då E käkat klart. Personalen var så trevliga o det passade ju ganska bra att få maten var för sig eftersom vi hade med oss Elian men ändå....trist!

Värst var att jag efter två glas vin fick ett jättetråkigt sms, så otroligt månag som dör omkring oss. Unga människor som skulle ha levt SÅ mycket längre. Jag har en klump i magen o tänker på alla nära. Kicki jag tänker på dig o din familj.

Innan hemskt sms, Elian sov då vi kom fram o en stund i vagnen. 

Kommentarer
Postat av: Cingla

Nämen åh så tråkigt! Kramar!

2007-07-27 @ 23:26:40
URL: http://cingeling.blogg.se
Postat av: Elin

Söt bild =)

2007-07-28 @ 13:04:33
URL: http://ejlinen.blogg.se
Postat av: angelica

ja det är så ofattbart allt,man förstår inte!! verkligen en konsig sommar detta! men men nu kan det väl inte bli konstigare gumms?! hoppas inte det iaf... ikväll ska jag upp till hanna på fest o hoppas att jag har skoj! skriver mer sen eller imorgon. ha en underbar kväll o ta hand om varann!
puss puss

2007-07-28 @ 18:08:00
Postat av: josefine

angelica: ja jag vet, helt fruktansvärt. fick du mina sms tillslut?? Ha så JÄTTEKUL o pussa Hanna ifrån mig o de andra som jag känner!PUSS
Cingla: tack
Elin: tack

2007-07-28 @ 18:36:39
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0