ringjakt!

Inatt då jag ej fick sova så letade jag igenom hela badet efter min ring. Inte förlovningsringen men min "höggravidring". Smsade Charlotte eftersom hon var på besök mitt i allt flyttande o tänkte att kanske hon fick med den hem, men inte... Jag letade i alla lådor imorse nu igen i kök, dammsugarpåse, överallt! På micron på en bricka brukar den läggas då jag diskar men nej... så skakar jag på micron o den ramlar fram. JAAA! Lycka!

Elian ser på barntv på fyran o har nyss druckit lite fullkornsvälling, mysigt. Jag älskar att vakna med honom i sängen. Imorse låg han länge utan pyjamasen o jag masserade o pussade på hela hans lilla kropp. Så kryper han upp o får pussar av sin Pappa, sen mig. Det är värt att vakna klockan 6 bara man får all denna kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0