vår stolthet!

Jag måste berätta om Elians framsteg. Han står OFTA själv nu. Springer längs soffan o ÄLSKAR att gå efter dammsugaren då vi dammsuger. E hade shoppat en dubbelcd med piratsånger så de dammsög o sjöng här alldeles nyss. SÖTA!


Kram då killarna kom hem, jag fick massa gjort då jag fick egentid o E var så impad över att Elian charmat alla de mött på shoppingen =) 


Nya knoppar till Elians garderob. LÄNGESEN jag beställde dessa, hade helt glömt bort det faktiskt!

Oj nu äter han upp min mobil, raderar kontakter o smsar, måste rycka in!

Kommentarer
Postat av: Angel

vad gulligt och duktig han är vad fint du skrivit på väggen...För det är väl på väggen i sovrummet den texten finns?

2007-07-23 @ 17:22:27
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hej! Er semester resa verkar ha varit underbar, önskar att man kunde få segla lite själv;) mysigt ju! Kul att Elian utvecklas så, jag har följt din blogg sedan du blev gravid och när man tänker efter så är det väldigt länge man följt dig och din familj. Du ger mig så mkt inspiration och glädje. Jag skulle vilja fråga om man kan få receptet på din speciella lasagne. den verkar så god. såg att någon annan hade frågat längre ner. Keep going! /Anna

2007-07-23 @ 18:16:24
Postat av: josefine

Angel: tack, jag har köpt färdiga väggord på myfirstroom.com Japp i sovrummet sitter de nu!
Anna: TACK!! TACK för söta ord, speciellt att du hängt med oss igenom graviditet o allt =)
kramar, ska lägga in recept snart men den är inte speiell på nåt vis =)

2007-07-23 @ 20:18:39
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

myfirstroom.se menade jag =)

2007-07-23 @ 22:22:04
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0