balkong!!!

Jättetrevligt igår. Efter massa mat o mys hemma så ville jag komma mig utanför väggarna o tog en tripp till Odeon. Rosévin o trevligt sällskap, sen hem i  tid. 

Imorse åt vi mysig frulle på balkongen hela familjen o nu sover killarna. Elian hade svårt att somna, ville bara sitta i min famn i skuggan på balkongen. Men nu så har jag suttit i solen o läst lite. Balkong är perfekt, man behöver inte stresa ut för att få sol eller luft, bara flytta hela familjen ut genom dörren :)

supertrött kille



Kommentarer
Postat av: Sara

Elian har dina ögon va? =)

2007-06-16 @ 14:27:24
Postat av: josefine

ja jag tror det :)

2007-06-17 @ 08:39:39
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0