cykla till oss!

Vi fick finbesök idag av Bestemor som cyklade ända hit till oss! Hon fick lite pizza o fruktsallad ( pizza blir det då man ej har någon stekpanna! ) o så cyklade hon hem när lilleman somnat. Han somnade TRÖTT efter bad o gröt. Jag klarade att hålla honom vaken i eftermiddag så natten blir intressant. Jag ammade pyttelite på eftermiddagen då bröstet sprängde o han ville SÅ gärna. Men han somnar utan mjölk sen månader tillbaka o jag vet att vi fixar detta!

Nu ska jag SLÄNGA mig i soffan o NJUTA! Det är så härligt varmt o alla fönster o dörrar är öppna här hemma. 

Mina killar!!!
Es brallor ser tokiga ut, men det är bara ett veck.
hans favvomysbrallor ifrån POP!

Starkaste bestemor i världen??

Kommentarer
Postat av: Angel

nästan så man saknar balkong trots att vi har trädgård ser så mysigt ut

2007-06-04 @ 20:45:29
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: karoline


Hej!
Du har inspirerat mig till börja blogga!;-) Har två barn, min son är 2 1/2 år och har också genom gått nätter då han sovit oroligt, men det blir bättre, jag tror att det är utveckligen, han sov jätte konstigt precis innan han började krypa och gå! Lycka till med att sluta amma!
/Karoline

2007-06-04 @ 22:18:56
URL: http://enmamasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0