jag klagar inte

jag klagar faktiskt inte på värmen utan anledning. Vi är helt slöa här ... jag somnade nästan förut o insåg att dagarna framöver blir tunga utan E hemma, han tar alltid plutten från 6-7.20 så jag får sova... jaja vi fixar det!  Men längtar efter svalare temperaturer. 

 Elian är klarvaken i sin säng, står upp o håller på att toka sig. Varmt o ljust.... 

Hans personlighet är helt klart lik min...han blir så arg då han tex inte får borsta sina tänder själv först att han börjar gråta, men jag har genomskådat honom o fattar då han är ledsen eller bara envis :)

Jag önskar att någon kom hit med en stor påse godis nu med massa choklad! Ska nog poppa de popcornen jag skulle poppat igår om jag orkar o bara ligga i soffan. All tvätt är hängd o vi dammsög idag. Mysig grillstund på balkongen innan E åkte hann vi med också, vi gick o mötte honom på jobbet i solen. 

Komiskt var att jag skulle beställa en glass i en kiosk vid jobbet, en sån lite mer nyttig glass i bägare med mindre fett o socker, Sans heter de. Så var den slut o jag beställer en chokladgiant, STOR strut med massa choklad. Jag var så varm o behövde akut svalka, gott var det!





Kommentarer
Postat av: Liza

Usch jag vet! Värmen tar kål på alla energi! :/ Kram! (Titta gärna in på vår modeblogg)

2007-06-11 @ 19:19:33
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: anna

haha, ja får man inte det nyttigaste är det lika bra att slå till på stort! :)

2007-06-11 @ 20:00:10
URL: http://annaviktoriapersson.blogg.se
Postat av: Angel

Ja värmen är jobbig men sen klagar man när d e kyligt *s* galet d där...

2007-06-11 @ 20:04:39
URL: http://angelsmode.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0