söndag!

Jättemysigt besök av Bestemor som hade med sin dessert, glass o jordgubbar! Vi åt sallad med kyckling o scampi o sen la vi Elian. Martin är SÅ snäll som fixar mina banners o hjälper mig. Nu tror jag att jag lärt mig hur man gör :)

Ikväll har jag powerwalkat efter ett avsnitt av Desperate o alltför mycket glass under de senaste dagarna. Skäpning Josefine!!!

Läser ut min bok nu o hela lägenheten doftar av de rosa liljorna vi fick av Marie o Martin. Jag har en känsla av att det är Marie som borde få äran :)

Imorgon ska jag på jobbet på möte kl 10.30 o sen förhoppningsvis promenera med Viktoria. Tisdag kommer min kära BÄSTIS Charlotte hit, ska bli SÅ mys!!!!

På väg framåt!!!

Pussas med Bestemor!

Vår buskille med sin Gudfar!

Jag o Marie käkar glass!
Elian badar samtidigt tror jag. Middagar blir lite mer casual då man har barn!


DAD!

Nybadad gutt!!


Snälla Martin fixar med min blogg.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Han är så söt! Är han alltid sådär glad?

2007-06-18 @ 07:29:44
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Nina

Världens sötaste Elian :)

2007-06-18 @ 10:18:55
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: C

Åhh, det är så mysigt när man har vänner som bryr sej precis lika mkt om ens barn som man gör själv! Vilken goding ni har, alltid lika glad va? KRAM!

2007-06-18 @ 12:42:29
URL: http://ack1982.blogg.se
Postat av: Maria

Vilka fina stolar ni har i köket? varifrån har ni köpt dem? *nyfiken*

2007-06-19 @ 15:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0