besök!!

bes?k!!

Jättemysig dag med besök, käkat goda mackor o grillad kyckling o druckit cappuccino! Bebisarna har lekt o jag tror Elian äntligen intresserar sig för andra bebisar, han rör på dem o ser på dem o ler! KUL!

Aslaugs dotter Pernille som är 6 år var med, så söt är hon, såg Barbiefilm nere med tänd brasa o målade två fina teckningar åt mig, en med en rosa prinsessa på I LIKE!

Älskar mina vänner! Nu så kommer E snart hem, haft sent möte med jobbet idag. Ska lägga mig vid 22 ikväll om allting går som jag tänkt, behöver SÖMN!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan!
Åh, så fina bilder du lagt upp det sista. Har hat strul med min blogg ett tag (som alla andra?) så jga har inte kunnat klicka upp bilderna till större format. Men nu så! :-) Jätte fina!

Ser att du skriver ni drack Cappuccino hemma. Har ni köpt eller gjort hemma? Ursäkta min dumma fråga men jagoch sambon funderar på att köpa en kaffemaskin. Om du gjort hemma och ni har maskin rekomenderar du att skaffa??

Hoppas att ni får en UR MOJSIG dag! :-)

Kram från Sanna, gbg.

2007-03-08 @ 10:58:48
Postat av: josefine

Sanna: TACK!!! Jag kör påscappuccino hemma, men ska köpa en riktig maskin en dag =)
KRAM

2007-03-10 @ 15:58:52
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0