FOrtfarande inte helt okej...

bloggen är knas!

Svarar på kommentarer som försvinner o ingenting publiceras utan strul, TRÖTTSAMT!

Svarar lite här:

inlägg: Måndag på jobb:

Malin: Tack, vad gullig du är! Ja jag vet, brukar inte sola men hade lust på några fräknar, haha snarare kräfta :) Ha en fin dag!
Caroline: TACK!! Jag ska bara jobba 20% så det är 9 halvdagar, bara en kul grej!

Älskar den boken, lusläste den från första dagen jag visste om Elian i magen :)
Ha en bra dag du med, kram!
kendall: tack, det gör inte ont längre :) 

inlägg: På t-banan! :

TACK ALLA!!!

Syster ( som har mams inloggning o min bloggadress =)) :
Han är stolt över sin gudmormor :) PUSS

Slut på svar på kommentarer!

Nu ska jag strax lägga mig, haft en lång dag o behöver min skönhetssömn =) Ska bli skönt att ha en lugn pyjamas o promenaddag imorgon med min prins, bara vi två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0