Lasagne, tända ljus o rött vin

Vi tänkte vänta med att käka tills kvällsamningen kl 19 men han var SÅ tröttis så nu vyssjar E honom efter STOR portion gröt, han spydde nästan då jag skulle amma så magen är full stackars, men så bet han till o jag ropade på E. Naturen visar när de inte kan prata!

Så strax får jag smaka på lasagnen, färska champinjoner o prästost. Majs o tomat till o ett gott rött vin som E köpte på senaste businessresan, vi har försökt få till det MÅNGA kvällar nu att öppna den, men det har inte passat. Förrän NU. Nu hör jag dock lilleman prata DADADADADA, haha han kanske blev pigg?!

Ha en UNDERBAR kväll alla!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vet du vad jag tror, att du Prinsessan Josefin gör att många tjejer börjar längta efter en egen liten bebis! Iaf jag! Det verkar så otroligt härligt (och kanske jobbigt ibland också, men mest mysigt!) att vara hemma med en lite plutt och se den växa upp. Satt bredvid en snart ett-årig tjej på tåget idag. Helt underbart, vilken energi de utstrålar!
Ha en mysig helg!

2007-03-24 @ 21:40:18
URL: http://frubly.blogg.se
Postat av: josefine

Oj tack så mycket, ja det ÄR fantastiskt o enligt mig vad livet går ut på! Mysig helg till dig med!

2007-03-24 @ 22:35:57
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: henrik&johan

faderskänslorna är inte långt borta de heller!
vi hoppas samstämmigt att kvällen var en succé. middagsmaten framkallade faktiskt lite saliv i mungipan - mums!

2007-03-25 @ 14:07:13
URL: http://conscience.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0