nattmat

Blir så trött av att Elian äter o är vaken mellan kl 1-5 då jag väckte E som inget hör, OTROLIGT! Sen fick jag sova två timmar iaf. Är väldigt trött trots att jag la mig efter Desperate Housewifes igår ca 22.30. E ska börja ta Elian på natten så han inte äter o äter, han skriker alltså tills han får mjölk. Jag ger honom mat minst var tredje timme på dagen också men han är aldrig vrålhungrig. Måste vända tillbaka matrutiner här....

Solen skiner in på lillplutten som ligger på sin krypmatta. Igår ålade han sig in o ut ur babygymet, från rygg till mage, mage till ryg, ut på golvet o tillbaka på krypmattan.....det händer saker! Han kryper baklänges typ, eller ålar sig.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vill han inte ha välling? Vi hade också lite problem med tutten där, då det var det enda hon ville ha för att somna om, men vi lyckades få henne att ta välling istället för att jag inte skulle ligga och bli söndersnuttad (det känndes ju typ så, man sover inget vidare på en och samma sida) Nu när hon är 10 månader, sover hon ÄNTLIGEN hela nätter utan mat! Så det lönar sig i slutändan att kämpa :-) LYCKA TILL!

2007-03-28 @ 08:26:20
Postat av: josefine

TACK TACK!! Jag har testat välling en gång men inte helhjärtat! kram skönt att höra att du får sova nu!!

2007-03-28 @ 09:59:55
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0