Shopping

Shopping


Idag klev alla upp olika tider, skönt att alla får ha sitt tempo. Pappa (morfar) först, sen jag o Mamma samtidigt o sist mina två E. Sen fika, duscha o fixa oss o så badade vi Elian o han tyckte det va sååå skönt! Bajsade på sin Pappas tröja hann han med också :)

Sen gav jag o Mormor oss ut på shopping, jippie va skoj det va o prova stl 36 o det passar! Köpte en omlottklänning (den på bilden), en höstjacka i rutigt svart o vitt, två svarta amningsbhar ( jippie har letat länge, använder ju en varje dag o en på natten det rinner mycket nu!) o en svart korsett.
Kändes skönt o handla bara åt mig!

Sen hem o lagade middag, så kom Es föräldrar, jättetrevligt! De gick nyss o vi hann med familjefoto samt se gamla filmsnuttar på mig. Pinsamt men Pappa(morfar) tyckte det va skoj o få visa så han styrde kontrollen. 

Nu har alla våra föräldrar mötts iaf o vi är en stor familj, kul!! Nu sitter jag o E o ser lite tv men ska snart krypa ner i sängen, Elian sover i vaggan o kommer nog göra det tills det är dags för käk nästa gång!
Hoppas ganska snart för mit högra bröst spränger.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: angelica

hej vännen! vad söta o fina ni är, elian har redan blivit stor =) längtar tills ni kommer till s-vall igen så vi får ses =) bara ni inte kommer när jag är borta! =) haha! skoj o shoppa igen, måste tänka lite på sig sj med ibland! =) imorgon ska vi ta sista sprutorna innan bali, bara 11 dgr kvar! puss o god natt

2006-08-31 @ 23:57:19
Postat av: elinis

hej hjärtat! tack, jag antar att det var du som skrivit i bloggen! jag börjat vänja mig vid det mörkare nu! skönt att höra att du lyxat dig lite, du är ju inte bara mamma även om det är sjukt mkt nu! (roligt sjukt mkt såklart!)...du får inte glömma bort att äta, promise! Vad mysigt med filmvisning! Jag hoppas på ikeashopping imorrn, en till malmbyrå och en sideboard till hallen.
älskar dej, du är så sjukt duktig på att vara mamma!
puss

2006-09-01 @ 00:54:50
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: Anonym

ni är så söta!

2006-09-01 @ 12:46:47
Postat av: Ebba

Ni är vekligen såå söta! Du gör ett toppen jobb! Vart köpte du den fina klänningen? Ha en toppen dag! Kramar Ebba

2006-09-02 @ 08:30:31
Postat av: Lisa Gbg

Kikade in från fl... Jättefin blogg du har!
Kom du i en 36:a en vecka efter bf? *avis*
Vad heter du på fl?
Kram Lisa

2006-09-02 @ 18:42:26
Postat av: JOss

Tack så mkt!! Ja 36 i jacka o omlottklänning men jeans o brallor får nog vänta :) o det va 2 veckor efter :) H&M fyndade jag på!

På fl heter jag fruaamodt, ha en fin dag! skriv gärna där så ser jag vem du är!

2006-09-02 @ 20:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0