Snäll ONKEL!

Sn?ll ONKEL!

Idag ryckte Es bror Håvard in, TACK!

Vi fick komma på förvisning av en lägenhet, en som ej hamnat på internet så man har förtur. Han hämtade oss hemma med vår bil ( jobbar på vårt jobb) o E fick sitta på jobb o slutföra viktiga saker. Han har också lovat bort sig som barnvakt så vi kan gå på Eivinds bästa väns ( Elians gudfar) 25 årsfest!!!! 

Elian älskar sin Onkel, skrattar o ler o bara myser med honom, somnade i bilen då vi åkte till jobb o hämtade E igen. Hjärtat vårt. Angående lägenheten så kände jag klaustrofobi, ett rum för lite. Vi måste ha ett gästrum då jag har hela familjen i ett annat land + att E o jag behöver plats för hemmakontor. Jag har så mycket idéer så jag snart bubblar över! Ska skriva i min inspirationsbok nu, sen almanackan o sen ska vi MYSA!



Kommentarer
Postat av: Annie

Hej stumpan! Så bra att ni får lite barnvakt då å då så ni kan ut å partajja å ha lite egen-tid ibland också!
Håvard är väldans lik E! Är det inte så?
Jag tycker du prioriterar helt rätt när ni vill ha ett gästrum också! ;) Man vet aldrig när jag dyker upp! Sjukt tråkigt att man är så pank som student, grr... Sköt om er! Massa pussar!

2007-03-29 @ 20:17:07
URL: http://annieds.blogg.se
Postat av: josefine

Ja det är jättehärligt!!!
Jo de är väldigt lika :)

Absolut måste ha det, men så störande dyrt :( Puss, du är välkommen ANYtime! Puss igen :)

2007-03-29 @ 20:32:56
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0