Solsken

Igårkväll la jag mid tidigt med prinsen, sov på samma sida hela natten o han i bara blöja. Ammade o ammade o ammade, tror det är bra då han får i sig mycket vätska. Kl 1 vaknade jag av att han var så varm, då bytte vi blöja o tempen var halvhög, gav paracet o så somnade vi om efter lite lek o Pappa som bar. Imorse var han sval o verkar fortfarande må bra. En halv portion gröt  han han fått i magen o nu ska vi snart ut en tur i solen. Kände att jag inte lämnar en halvsjukis hemma idag, plus att jag knappt sovit en blund.


Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att han verkar må bättre. Ha skön dag i solen.
Kram

2007-03-19 @ 11:49:15
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Josefine

Tack o detsamma!!! kram

2007-03-19 @ 11:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0