SOV SÖTT!

SOV S?TT!

Jag o Mormor har varit på möte ikväll, spännande!
Imorgon är planen jobba.


Kommentarer
Postat av: Linis

Vilken fin bild!! :)
Tänkte bara fråga ang ditt armband med namn, är det en hake på namnbrickorna (så att du kan ta bort dom och sätta på annat smycke om man vill)??
Verkligen superfina smycken på den sidan.. funderar oxå på att beställa!
Hoppas att ni mår bra! Puss puss

2007-03-19 @ 22:38:49
URL: http://linisis.blogg.se
Postat av: Maria

Ååå du är så himla vacker...och fin josefine!! :)

2007-03-20 @ 07:28:49
Postat av: Linda

Mkt fin! Tänkte bara kolla vad det är för brunt plagg man skymtar under koftan?

2007-03-20 @ 08:20:15
URL: http://www.lindizzi.blogg.se
Postat av: Anonym

Va snygg du är, jätte snygg kjol du har på dig var har du köpt den?

2007-03-20 @ 08:20:35
Postat av: Nina

Det va jag som skrev ovanstående, hälften kom inte med visst :)
Ha det så bra på jobbet skulle ju också med.
Kram

2007-03-20 @ 08:22:22
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Suzanne

Hej gumman!!
Jag försökte kommentera denna bild igårkväll men det gick inte då. Skrev iaf att det var jättefina kläder o undrade vart du köpt dom?

Hoppas du får en bra dag!!
Puss vännen

2007-03-20 @ 10:34:21
Postat av: Josefine

Linis: TACK!! nej de går inte att ta loss, men det ær superfint faktiskt :)
Maria: oj så snællt sagt tack :)
Linda: tack, det ær ett brunrosa linne ifrån H&M, ær en H&M outfit detta hehe førutom koftan =)
Nina: TACK, hur gick din jobbdag?? Det ær bruna shorts ifrån H&M med knyt som rosett på!
Suzanne: TACK! H&M ær shortsen, likaså bruna strumpisarna o brunrosa linnet. Koftan ær Lindex ( julklapp ifrån min Mamma!)

2007-03-20 @ 10:50:39
Postat av: Nina

Hej igen :) Jobbdagen har varit alldeles lysande :) känns jätte bra.
JÄTTE snygga va shortsen.

2007-03-20 @ 12:49:25
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Suzanne

Åh, är det shorts??
Trodde det var en kjol jag, hursomhaver jättesnyggt!

Jag längtar så tills att min foglossning är borta. Då ska jag vara ute o gå jättemycket med barnvagnen o barnen, osså ska jag försöka få snygga ben jag oxå ;-) *hihi*

KRAM

2007-03-20 @ 12:56:12
Postat av: Suzanne

Åh, är det shorts??
Trodde det var en kjol jag, hursomhaver jättesnyggt!

Jag längtar så tills att min foglossning är borta. Då ska jag vara ute o gå jättemycket med barnvagnen o barnen, osså ska jag försöka få snygga ben jag oxå ;-) *hihi*

KRAM

2007-03-20 @ 12:56:17
Postat av: Linn

hej!
brukar inte kommenterar.men måste säga att du är väldig fin på kortet!mer vacker!
känner din lycklighet ända hit!du inspirerar verkligen familje lycka!längtar själv efter en egen familj.men det kommer...

alltid så härlig att läsa din blogg.läser den dagligen.för att det är super!

tycker att du o E is the perfect match! kram

2007-03-20 @ 22:26:54
Postat av: Josefine

Suzanne: du HAR snygga ben men jag førstår du vill slippa foglossningen, stackars dig!! KRAM tack men vætskeersættning finns hær, tusen tack iaf!!!!
Linn: ÅÅÅ vad snæll du ær! TACK!!!!!!kram

2007-03-21 @ 11:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0