Stackars liten....

Igår ka jag mig bredvid prinsen som bara ville somna / sova bredvid mig o nära bröstet. Han luktade o snusade så sött att jag låg vaken i timmar o bara kände lyckan över hur glad jag är att han finns!!!! Vi sov helt ok, mycket ammande. Vaknade 6 o bytte blöja, FULL. Lekte o pussades, han var GLAD o så bytte vi blöja igen. Sen försökte han amma o då kräktes han mängder, i sängen, på sig själv, på mig. Så stackars stackars liten, antingen är han sjuk, allergisk eller så var hans mage överfull.... Känns mindre kul att gå på jobbet men nu verkar han ha roat sig ner o sover på Mormor.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas att lilla Elian kryar på sig och slipper kräkas mer, stackars. :(

2007-03-20 @ 08:31:53
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Söta du! Hoppas du får en fin dag på jobb trots natten..och att E kryar på sig snart! Undrar nyfiket vad det var för möte du och din trevliga mamma var på igår? (nyfiken i en strut är jag... ;-) ) Nu har min prinsessa somnat om och jag ska ta tag i dagen.
Kram! :-)

2007-03-20 @ 08:43:31
Postat av: Suzanne

Men huga stackars liten!!
Inge roligt när dom är sjuk!

Om han skulle fortsätta att kräkas mycket så kan du köpa vätskeersättning så att hans kropp kommer i balans igen o lättare tar åt sig av maten.

Kram

2007-03-20 @ 10:36:29
Postat av: Josefine

Nina: TACK!!!

AnnaStina:ha en strålande dag, jag svarade inne hos dig :) Tack!!

Suzanne: TACK! Han kræktes inget igår på dagen bara på natten då han hade feber,men imorse bajsade han två gånger...tror han øverætit sig på natten?? Sovit intill mitt brøst o ætit då han harvarit hungrig/tørstig...KRAM tack så mycket før tips!!

2007-03-20 @ 10:47:59
Postat av: Suzanne

Gumman, det var så lite så. Vi får göra så varje gång som Ida får magsjuka, annars kommer hon aldrig igång igen. Helgen som var fick vi köra med det tillexempel.
Har ni vätskeersättning i Norge? Annars kan jag köpa o skicka till dig om du skulle vilja?
Vi har 2 olika sorter, men Ida tar den ena mycket bättre.

Bara att höra av dig om du vill ha det skickat till dig!

KRAM

2007-03-20 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0