Tid øver

Jag har ringt igenom mina kunder, vill ha fler. Har dem i avtal nu eller avklarat dem.
Kl 10 ska jag få massage av E, han lovade mig det igår då han var før trøtt!

HUSET, vill ha men stæller in mig på att det går till uthyrarens bekanta, typiskt att allt som man hyr ær ledigt NU. Detbetyder att vi måste hyra ut vår lægenhet NU o vi har ett par som kommer o kikar lørdag kl 11. Ær de intresserade så ska bara vår uthyrare godkænna dem som nya hyresgæster. MEN det ær liten chans att vi får huset + att vi måste sæga ja eller nej OM vi får det. Mitt huvud snurrar, men mest av trøtthet faktisk!

Nu fick jag fler kunder!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att ditt huvud snurrar gumman!! Det är väldans mycket att tänka på så fort man nämner ordet bostad!
Har du dragit in några stålar nudå när du jobbat?? =) Du verkar väldans flitig iaf!!

Får ni liksom provision om ni säljer mer än beräknat eller är det samma lön ändå?

KRAM

2007-03-15 @ 10:11:39
Postat av: Suzanne

Förlåt, det var jag som skrev!! =)

2007-03-15 @ 10:13:34
Postat av: Nina

Vågar knappt kommentera längre, det verkar alltid vara någon som tycker det är "tröttsamt, pinsamt, töntigt" då jag skriver till dig.
Men jag tror inte att du tycker det? Isåfall tror jag du hade sagt ifrån eller jag hoppas iaf.

Kram

2007-03-15 @ 11:08:49
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Isabella

Nu har karusellen börjat smått snurra igång...
Lycka till, sov mycket, det lär behövas!

Kram

2007-03-15 @ 13:49:30
URL: http://ferlass.wordpress.com/
Postat av: josefine

Suzanne: tack, ja jag har provision på allt, ingen fastlön =) KUL för då kan man tjäna hur mkt man orkar!
kram
Nina: vem säger det?? självklart inte! KRAM
Isabella: okej, tack! ingen karusell börjar än vi bara mjukstartar =) Kram

2007-03-15 @ 18:04:05
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Nina

Det händer lite då och då i min blogg :) och enbart ang det jag skriver till dig, idag var det en Lisa du kan se kommentaren i min blogg under New Work :)
Kram

2007-03-15 @ 18:11:21
URL: http://ninisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0