UNDERBART!!!!!

Jag fick somna om över en o en halv timme o både jag o Elian var slappisar då vi vaknade, vred oss o pussades. Han är UNDERBAR!

Nu sitter jag o käkar lasagne o ska strax bege mig ut med min kära. Tårarna rinner, så tur jag ej hunnit sminka mig. Fick ett så underbart mail, trodde inte jag kunde bli så här glad för någon annans skull. ÅÅÅÅÅ jag är så himla glad. Ryste i hela kroppen då jag fattade vad det stod. Nej nu har jag blivit alldeles för blödig efter men det är så SKÖNT att känna sån glädje för någon annan. HEJA HEJA!!

Glad att jag har så fina vänner!

Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Önskar dig och din lilla prins en underbar dag i solen! :-) Blir ju så klart hur nyfiken som helst om vad som stod i det mejlet.. hmm... ;-) Här sover prinsessan och jag sitter med hårrullar och jobbar. Sen tur ut!
Kramis! :-)

2007-03-26 @ 12:13:42
Postat av: Anonym

DETSAMMA! Hoppas er tur var trevlig, vi hamnade på Sköyen!!!
KRAM

2007-03-26 @ 18:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0