Vakennatt o cappuccino

Elian vaknade mkt inatt, ONT o skrik. Hans sæng fick stå bredvid min inatt o jag førsøkte lægga nerhonom dær så han ej skulle kæka før mkt men det gick sådær,men då jag masserade hans rygg o ben då han låg på sidan var han lite lugn.

Først somnade han inte alls vid 19 heller, fick sitta i Mormors knæ ute i soffan længe då han hade så ont i tænderna som bara sprænger nu. STACKARS!!

Jag bar o vyssjade inatt o annat men tillslut var det brøstet han ville ha, måste ha vatten redo inatt om dte bara ær tørst. men tror nog det ær trøst.

Cappucino o sol ska hjælpa mig idag, bara idag o imorgon kvar sen MAMMALEDIG 100% igen = MYS på morgonen!

Kommentarer
Postat av: Ella

Åh ja det är klart att det gör ont när tänderna växer. Lilla stackarn, snart bättre :)
Hoppas att ni får en härlig dag i solen.

2007-03-21 @ 09:08:45
Postat av: Nina

Måste vara jätte jobbigt för lilla Elian, krya på dig från mig.
Njut av solen och drick en hel massa cappuccino :)

Hoppas din dag blir bra trots lite sömn.
KRAM

2007-03-21 @ 09:17:59
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Josefine

tack!!!

2007-03-21 @ 11:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0