Vin i solen!!

Vin i solen!!

Jag & Elian gick ut eftersom han blev tröttis vid 15, E skulle få vila då han haft ont i huvudet idag. Ett sms senare så kom AnnaStina o Johanna o mötte oss på Odeon, MYSIGT!!! Vitt vin med sprite i solen o massa svenskt snack I NEED! Elian vaknade till o väckte Johanna o somnade sen efter några om o men igen o sov tills vi kom innanför dörren! Superhärligt med spontana möten o jag behövde verkligen energi o det fick jag av mysig stund, TACK!

NU: Eva Cassidy - Natural Woman


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är helt FANTASTISK! HUR har du hunnit lägga in oss och lägga in länk till Gizmo?? Wow!! Du är verkligen en SUPER WOMAN! :-) Själv har jag bara hunnit göra gröt till sessan... TACK för super super mysig stund i solen! :-) Jag älskar spontana "infall" så jag hoppas det blir fler sånna i vår! :-) Önskar dig och dina en riktigt härlig kväll! Njut vinet! ;-)
Kram!

2007-03-24 @ 17:39:29
Postat av: josefine

Å jag tänkte kalla dig superwoman nyss, haha gick o tänkte på det i köket! Gizmo, Johanna o ALLT! haha tack så mkt! jag sa direkt då jag kom in: måste kissa o blogga o maila dig haha :) KRAM njut ni med! Nu är det lasagne o rött DYRT vin här =)

2007-03-24 @ 18:22:42
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Viktoria

Åh det där såg härligt ut =) Trevlig helg!

2007-03-24 @ 22:41:12
URL: http://viktoriasvensson.blogg.se
Postat av: Sara O.

Jättefin bild på er!!Ni verkar ju haft de super!!!! :D


2007-03-24 @ 22:42:29
Postat av: Christine

Ser härligt ut!

2007-03-25 @ 00:33:03
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Daniela

Åh, vad mysigt!

2007-03-25 @ 10:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0