18 grader

ska det bli idag!! 

Igårkväll ringde uthyraren kl 23.38 =) Jag sa att han kunde ringa sent, visste att han jobbade sent. Han ville bara ha referanser o sa att han tänker starkt på att hyra ut till oss. Jag blev så smickrad, det var säkert 25 st på visningen men tjejen som bodde där nu hade sagt att h vi var ett starkt par som absolut förtjänade att hyra den. Så kul!! Egentligen är det ifrån 15 maj men han är beredd att sträcka sig till 1 juli, blir så glad om det blir så!

Lägenheten ligger nära jobbet ( tar kanske 3 minuter att gå dit ) + sats som jag tränade på förut. Vi får massa mer kvalitetstid innan o efter jobb, alltid nära hem + att det känns toppenbra med området. Nära allt med buss o tbana ( jag kommer fortsatt ta tbanan till det området jag bor i idag =) 

Det är en trea, öppen kökslösning o stor balkong med sol till 15, perfekt eftersom man lätt grillas annars då man ska sova i en sån lägenhet o det är kvällssol. En bod i lägenheten + på balkongen, garage i källare o hiss upp till lägenheten. Ljust o vitt o enkelt, inga lyxiga köksdetaljer bara vitt o enkelt, passar oss bra nu att ha. Lättstädat o barnvänligt, som vi vill ha det o sen efter bröllopet satsar vi på att köpa!

När jag la mig var jag förvånad, Elian hade inte vaknat en enda gång sen vi la honom, då jag hoppade i säng skrek han till o jag tänkte nu vaknar han men han somnade om själv, jag gick bara in o la hans kanin nära hans ansikte. Sen tror jag han fick mat vid 3 ( SPRÄNGfyllda bröst) då han vaknade o sen var han klarvaken kl 5.50 o jag blev som vanligt klappad ( läs slagen hårt) i ansiktet o på bröstet. 

FIck jättefint mms av Suzanne på hennes lilla Oliwer som också var tidigt vaken =) E fick ta Elian 6.30 för jag var så trött + fortsatt lite ont i hubudet o nu små knölar i brösten, nästan mjölkstockning på gång känner jag. Så Elian har ätit o ätit massa mjölk på morgonen o vi somnade om en stund då E gick,

Nu kryper han runt här  sitter som en kanin på bakbenen, söta kära son!

Kommentarer
Postat av: Lalla

Va härligt det låter, kul att Ni hittat nåt ni gillar! Är de svårt annars i Oslo att hitta hyres?
Här i Sthlm är de ju tok svårt...hehe
Ha en bra dag i solen o njut av livet!
Kram o Hej

2007-05-03 @ 09:19:59
Postat av: josefine

Lalla: nej inte svårt alls, det är skönt!!
ja sthlm är annat =)
tack o detsamma kram

2007-05-03 @ 09:33:08
Postat av: Sofia

roligt för er:)

2007-05-03 @ 10:00:48
URL: http://sofajas.blogspot.com
Postat av: jenny

vad kul! låter som en fin lägenhet

här i skåne stod termometern på 32 grader när jag vaknade. visserligen i solen men ändå :) underbart med fint väder

2007-05-03 @ 11:41:17
Postat av: elin

Jag håller tummarna att lägenheten blir er!! det lät ju nästan för bra för att vara sant med avstånd och så, jag förstår att det är sånt ni uppskattar och priorieterar nu! Vi bor ju i stan och jag har några minuters prommis till jobbet, jag är rädd att det inte kommer bli så bra hemma i sundsvall sen. Skönt att ni snart får på er ringarna, jag tänker på er varje gång jag säljer förlovningsringar till kunder nu, vi har erbjudande (få den mindre ringen på köpet) Jag förstår inte hur vissa människor bara klampar in, kollar 3 minuter, provar några modeller och sedan väljer bland de billigaste och sen låter MIG välja vad de ska ha för gravyr i dem?! Sjukt tycker jag, jag förstår verkligen att det är värt att vänta på dem. Vi kommer nog att göra våra hos min silversmedsmoster! :) Hon kan ju jobba med guld också. Jag vet precis hur jag vill att de ska se ut men vi väntar till ett speciellt tillfälle! :D Ha en bra dag gumman, här är det inte 18 grader... Puss

2007-05-03 @ 13:07:42
URL: http://elinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0