7

Skön promenad i parken. Massa folk som strosade omkring. Solen sken bakom molnen så vädret var perfekt. Jag var supehungrig så köpte en våffla med hallonsylt på. Många barnvagnar, o många barn som lär sig cykla. Det är så sött.  Elian sov sött i vagnen.

Sen shoppade jag med mig scones o vaniljbullar hem till en trött E. Så nu har vi ätit "english breakfast" med te o nu är det Elians tur att äta. Macka med leverpastej o mosad frukt. 

Alldeles nyss då Elian satt i min famn såg jag, att han fått en tredje tand där nere. Så nu är det sju tänder i hans lilla mun. Hjärtat, dags att lära dig att tugga nu =) 

Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Sötis! Tänk vad de börjar bli stora de små! Mitt hjärta ligger ju lite efter E med både det ena och andra men - den 3:e tanden tittar fram ännu mer idag. KUL! :-) Nu leker hon. Ville absolut inte ha frukt nyss så nu ska jag fixa oss för dagens trille tur. Ska göra som dig - shoppa våffla - de är såå goda! :-) Det är så HÄRLIGT med helg och slöa dagar!! :-) Men jag har faktiskt passat på att städa köket, skönt att ha det gjort.
Kram! :-)

2007-05-13 @ 14:57:03
Postat av: Helena

Härligt, här har det regnat mest hela dagen. Solen har tittat fram nu först! Ha en skön kväll!

2007-05-13 @ 18:47:27
URL: http://ww.beverlyhills.blogg.se
Postat av: josefine

AnnaStina: I KNOW!! Det går så snabbt! Hon är superduktig som tränar o tränar!! Våffla är smaskens, denna dag har varit fantastisk! Önskar er en MYSIG kväll! KRAM
Helena: ja lite regn har vi också haft, men vårfräsch luft! detsamma!!

2007-05-13 @ 20:22:07
Postat av: mams

Äter han riktig smörgås, biter i den? Grattie Elian till dinsjunde tand!
Hej o. hå så fort du blir stor!

2007-05-13 @ 20:53:47
Postat av: josefine

mamma: han får små bitar av barnbröd men han biter om han får en stor bit, tugga är svårare... allt går snabbt nu!

2007-05-13 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0