Bra PR?

Postat av: Sensa

No no No no Nooooo No Nooo..
Your head can not be so EMPTY...
Try to engage yourself girl
Go look for something bigger than you...
Something you can make part of...instead of just getting bored in front of your computer...
No.. no .. no...
you are cool.. young and smart...
go for it GIRL!
but think about the world...
the chinese people that makes your H&M clothes... and their children, spending monday to friday 24 hours... alone in their "dagis" so that we all can look all so fresh and so coll... and go shopping every day...
Shopping shopping and shopping...
Who are you giving your money to?

Can you leave this scrap here...?
I don´t think so... you might just take it off...
You might think it´s BORING...
Not pink...
No Glammour
No... no?

Take care girl!

2007-maj-02 @ 14:30
URL: http://sensa.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Lina

Har sett detta inlägget på flera bloggar... jag måste erkänna att jag fattar inte budskapet riktigt..??!?

2007-05-02 @ 16:12:47
Postat av: Anonym

mmm ja ser det överallt också...

2007-05-02 @ 16:19:51
URL: http://mogi.blogg.se
Postat av: Sofia

sjukhuvud det ju...

2007-05-02 @ 16:28:14
Postat av: emma

Konstig tjej det där... Inget att bry sig om =)

2007-05-02 @ 16:45:57
URL: http://www.emmakristensson.blogg.se
Postat av: Felicia

Fick det jag med. *radera* sen vart det borta!

2007-05-02 @ 16:57:40
URL: http://amerikanskfotbollsfru.blogg.se
Postat av: anneli

vadå det är väl inget fel i det där budskapet?

2007-05-02 @ 17:37:33
Postat av: josefine

nej men jag tycker det är konstigt att "klanka" ner på mig som handlar på H&M o samtidigt länka till sin hemsida som säljer ekologiska kläder. Alltså ska man göra reklam för nåt, snacka inte dåligt om andra märken! o klaga inte på mitt liv =) Så tycker jag!

2007-05-02 @ 17:46:56
Postat av: Emma

Josefine, Du verkar väldigt rädd för andras negativa åsikter. Får man ha positiv respons på ditt liv måste man väl också få ha negativa. Man måste kunna va lite openminded och också kunna ta negativkritik. Och delar man med sig av detta på internet får man väl räkna med det. Eller är din levnadsstil "rätt" i alla avseenden?

2007-05-02 @ 19:52:07
Postat av: josefine

Emma: jag är inte rädd o tycker inte att jag lever rätt efter världens alla normer, men jag anser mig ha rätt att shoppa på h&m o tycka om rosa! PLUS att jag tycker det finns andra bloggar som är så mycket mer ytliga( inget negativt menat ), men jag skriver dagbok på internet o förväntar mig varken glad eller arg respons! jag skriver om kärleken till min sambo o mitt barn, om min vardag som innebär bajs, promenader o shopping! Det är mitt liv o jag är stolt över mitt liv!

2007-05-02 @ 20:24:03
Postat av: josefine

KLARTYDLIGGÖRANDE: jag tycker att det är otrevligt att skriva att andras huvud är empty! :)

2007-05-02 @ 20:26:40
Postat av: sofie

Jag fick den kommentaren i min blogg oxå..

2007-05-02 @ 21:49:56
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Gittis33/familjeliv.se

Det verkar som om många fått samma text så det är nog en form av massutskick, så inget att bry sig om! Knäppa människor finns det många av, men desto fler smarta och mysiga!

2007-05-02 @ 22:21:55
Postat av: josefine

absolut, vi fokuserar på det mysiga o roliga istället =)

2007-05-03 @ 08:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0