ELIAN!

Nu skiner solen ute o jag o E har precis bytt skift =) Nu är det jag som får gosa med VÄRLDENS härligaste kille. Elian ghar verkligen växt så mycket sista tiden, på alla vis. Väldigt snabbt går det nu  o han är vår skatt som vi är så STOLTA över!!

Igårkväll var det lite svårt att somna då han lekte med Viktoria lite eftre badet så jag skulle hinna göra maten klar, men tillslut så. Alldeles själv i sin säng, åt fel håll o med huvudet i fotändan bland sina lekgosedjur. Sen sov han hela kvällen igenom musik o prat, vaknade två gånger ( drömde nog) Då alla gick vid 1.30 så släckte jag ljusen o då (!) började brandlarmet atr tjuta. Inte ens DÅ vaknade han =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0