Fått en del gjort!

För att inte göra någonting så har vi fixat lite saker. Ringt om barnehageplats, ringt om bilstol i Sundsvall. Vad KUL det var att höra min dialekt, jag pratar nog inte så riktigt längre men det var jättemysigt att prata med tre olika människor om barnsäkerhet på Sundsvallsdialekt. De var så duktiga så!

Det blir en BeSafe IziKid trots att Britax Freeway kostar hälften så mycket, vi kör bäst i test då det är vårt hjärta det gäller. Händer något så vill jag veta att vi har gjort ALLT vi kan för att han ska klara sig. Morfar köper med den på onsdag ifrån Sverige, vi sparar några kronor där också, superbra! o TACK Mormor för att du sponsrar halva stolen!

Nu ska jag strax försöka klä mig så jag kan vandra i ösregm, blir en tur i parken o en kaffe känner jag. Ska också lämna en påse till Stefan på hans jobb o hämta Es jacka som vi sprang ifrån i lördags.

Tvättat o hängt har jag också hunnit med, Elian börjar bli trött nu så jag ska göra oss klara!



Kommentarer
Postat av: Helena

Ha en bra dag i regnet!

2007-05-14 @ 11:15:00
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0