frisörbesök

Jag fick en bra rådgivning av två tjejer på La Bionda. Jag ringde imorse o sa att jag inte ville komma av oro för att det skulle bli beige / grått eller så. De rådde mig att inte tvätta håret idag o att komma in o visa. Det var bra. Klockan 15.45 kom Bestemor o passade klumpen TACK! O jag hann iväg i tid.

Jag ska inte göra något annat än att tvätta med mitt silvershampo ( då blir det helt okej). Felet var ju att hon färgade botten o det ar slingor jag ville ha så uttrycket blir väldigt blont o lite gult. SÅ nästa gång om ca 6 veckor så ska jag få gratis klipp + slingor som jag tänkt mig, de var bra. Värdet på det är 2000 kr så jag klagar inte. Pratade om att jag ska gifta mig om ett år o då är det inte läge att panikfärga det mörkt eller mixtra.. Känns toppenbra!

Nu vill killarna på badet ha en pyjamas!


Kommentarer
Postat av: Ella

Vad bra att du fick hjälpa! Hoppas nu att det blir bra med silvershampoo :)
Det var verkligen bra att du fick nästa behandling gratis...

Ha en fortsatt bra kväll!

2007-05-10 @ 19:40:08
URL: http://ella.tjejsajten.se
Postat av: anna

just ja, tänkt att fråga det ett tag nu :) det går inte att göra ditt (C) Fru Aamodt i något hörn istället. lite tråkigt när man inte kan se bilderna ordentligt..

2007-05-10 @ 19:40:20
URL: http://annaviktoriapersson.blogg.se
Postat av: m

Har för mig att du gjort slingor hemma själv någon gång, bara undrar om du får det lika bra då som om frisören gör det? funderar på att göra fixa utväxten själv nämligen =)Hur ofta fixar du din? Ha en bra kväll!

2007-05-10 @ 19:44:50
Postat av: Anette

Oj, 2000! Det var saftigt. Jag tycker jag går till ett riktigt bra ställe här i stan, o de tar 1150 när jag klipper och färgar...
Men kanske är likadant här i Stockholm...

2007-05-10 @ 20:04:56
URL: http://nettansliv.blogg.se
Postat av: josefine

Ella: ja tack så mkt!! detsamma!
anna: jo det går men jag vill inte, det tar såå lång tid ändå nu motför innan!
m: jag har aldrig gjort slingor hemma, bara färgat det! min tväxt färgade jag ca var 6 vecka!
Anette: ja det ÄR saftigt där =) O så Oslo.... :)

2007-05-10 @ 20:20:52
Postat av: Emma

Åh, silvershampoo? Jag har färgat blondt hår och vill få bort det gula.. Då passar det bra vad jag förstått? Kan du något bra märke och vad det kostar?
Kram!

2007-05-10 @ 20:38:41
Postat av: josefine

Emma: jag har inga priser men jag har redkens o loreals, loreals är bäst enligt mig! en silverfärgad flaska som är dryg! lycka till!

2007-05-10 @ 20:45:01
Postat av: Anders

Hej! Skulle ni snälla människor som läser detta kunna göra mig en tjänst och svara på 5 korta frågor på min blogg?? Jag vore evigt tacksam!

2007-05-10 @ 20:54:25
URL: http://hallerstroem.blogg.se
Postat av: Bea

Underbar blogg du har ;D

2007-05-10 @ 20:59:26
URL: http://beaa.blogg.se
Postat av: Sessan

Tjingeling Prinsessan ;0)
Villken fin blogg du har *dånar* denna lägger du din själ i. Det var så kul för jag har just börjat på egen blogg & har från tidigare nick sessan&prinsessan på både familjeliv & nybaktmamma.no (ja jag bor inte långt från dig). Så upptäckte jag prinsessan bloggen & jag fastnade....
Tror vi har en del till "felles"*hi hi*
Jag är sessan & så har jag min prinsessa på 15 månader.
Men du hur får jag (c) print på bildene? lagar du det i photoshop eller!?
Kommer nog besöka dig ofta, flott blogg!!
Kramar till dig & prinsen

2007-05-10 @ 21:06:32
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

Anders: done!
Bea: TACK!
Sessan: oj så snäll du är TACK!!
Jag (c) bilderna på fl faktiskt o sen kopierar jag dem in hit i ett vanligt inlägg! kramar

2007-05-11 @ 10:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0