Galna drömmar!

Inatt vaknade prinsen vid 2-3 tiden, jag ammade men han ville bara äta lite. Sen skrek han o var helt crazy. Tror han hade ont i halsen, så jag vaggade honom i famnen lite o sen sov han. Jag drömde massor om konstiga saker, jag var på café o fick massa presenter. Iaf så skrattade Elian i rummet bredvid i drömmen, så sött så sött. Massor... Så vaknar jag o klockan är 7.05 o Elian står på knä i sin sovpose i sin säng o drar sig upp i spjälsängen. Söta söta sötnosen, skrattar för sig själv LÄNGE! Sen myste han i sängen med oss då jag hämtat honom. MYSUNGE!!

Imorgon hämtar vi Eivinds ring, spännande! Idag ska vi bara mysa inne i regnvädret o sen ut o gå i parken vid 12.

Kommentarer
Postat av: Alvas Pappas Blogg - alvaplutten.blogspot.com

mys är mys!!

låter som en skön dag, enjoy!

2007-05-14 @ 08:46:53
URL: http://alvaplutten.blogspot.com/
Postat av: mams

lillvännen, jag kan se honom i mitt inre

2007-05-14 @ 09:39:13
Postat av: Nina

Skönt att bara vara inne och mysa. Söta lilla Elian va roligt det måste vara med allt som händer nu.
Kramar ha en riktigt bra dag.

2007-05-14 @ 11:01:51
URL: http://ninisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0