I säkert förvar hos Mormor!

Nu har vi vilat hos Mormor, Elian är SÅ glad att vara framme!

Resan gick toppen, han åkte sån liten taxfreevagn på flygplatsen o det var kort avstånd på Gardermoen. E följde oss till säkerhetskontrollen o sen var det vi två. Gick o köpte morsdagschoklad o sen käkade Elian gröt vid gaten på en restaurang o sen flög vi. TRÖTTA så vi sov hela vägen som vi brukar :) De pratar ju så mycket med hög gäll röst då man flyger men Elian sov på mig han, sittandes.

På Kastrup så är det LÅNGT att gå till väskbandet men han fick åka taxfreevagn igen o det gick bra. Idag ska jag till tandläkaren o få göra avtryck till bettskena, förhoppningsvis ska det hjälpa mot min huvudvärk, HOPPAS! Har en stor knöl i ryggen som E försökte massera bort igår utan resultat. Men det är för att jag har en nästanelvakilosklump som jag lyfter MYCKET varje dag. Älskar dig min skatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, vad mysigt att komma iväg på en liten resa! Var det första flygturen för Elian? Hoppas ni får det bra i Sverige o att solen dyker upp! =)

2007-05-28 @ 14:21:45
URL: http://jossanochnoels.blogg.se
Postat av: josefine

ja jättemys!
nej han har flugit en del =)

2007-05-29 @ 09:04:06
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0