Inom hemma

hemma efter liten morgonshoppingrunda! Dagen ble helkonstig då Elian vaknar SÅ tidigt o vi somnade om redan 7.30. Jag shoppade skärpet på ZARA, en svart klänning o en benvit klänning på H&M. Massa söta kläder åt prinsen på Lindex blev det också, randigt o basic som vanligt =) JAg tröstshoppar för att mitt hår ser hemskt ut, orangeljust NOT vad jag ville ha.... Bad om liiite ljusare = i samma nyans jag har o kallt inte orange. Är verkligen deppad fast jag försöker o inte tänka på det, lättare sagt än gjort. 
Nu: gröt!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej Josefine!
Ja, ibland får man "tröstshoppa" lite.
Mitt hår känns också trist just nu. Vill få ner det lite. Ska nämligen också gifta mig ( i oktober)Har du några bra brölloppssidor? Jag brukar kolla på bröllopstorget. Ha en bra dag!

2007-05-03 @ 11:22:33
Postat av: Sofia

Man har ju rätt att gå tillbaka och få det så som man ville ha det... Be de färga om det!

2007-05-03 @ 11:31:43
Postat av: jenny

mm, gå till salongen och säg till att du inte är nöjd. de kan säkert fixa till färgen på något sätt!

2007-05-03 @ 11:37:52
Postat av: lina

Vet du säkert redan, men silvershampoo är en riktig räddare i nöden. Jag använder Loréals Professionnel expert serie Silver. Superbra. Plus att håret blir mjukt och glansigt. Säljs hos endast hos frisören.
Bra blogg förresten!

2007-05-03 @ 11:49:49
Postat av: josefine

Jag kollar inte på bröllopssidor ännu men köper mycket tidningar o klipper ut!

Ja jag vet men jag tror inte håret pallar så mkt mer sånt nu, är ganska rädd om det .... hon missförstod mig men ska försöka be henne färga det typ ljusbrunt / blont.... jag hade en regel innan Oslo: aldrig frisören haha skulle inte ha brutit den =)

Silvershampot från Loreal har jag alltid hemma, men nu skulle håret bara bli grått av det o alltför ljust.

KRAM!

2007-05-03 @ 11:52:28
Postat av: Sofia

Hoppas det fixar sig! Tror du skulle klä jättebra i ljustbrunt!

2007-05-03 @ 13:30:48
Postat av: Nina och Romeo 6 månader

Hejsan! Vill se bilder på vad du shoppat, alltid lika kul att se. Du har ju så fin stil, både på dig och Elian. Själv köpte jag ett par byxor till Romeo idag med stjärnor på från Molo ;)Ha det så bra!

2007-05-03 @ 16:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0