LÅNGT HÅR!

Se som det växer!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska ni låta håret hans växa lite till? :) Tycker det är fint med lite längre hår på de små!
Ha en bra dag!

2007-05-13 @ 12:43:42
Postat av: Ella

Vad gulligt!
Fin ring - har man förlovningsringen på höger hand i Norge? Dum fråga kanske, för det borde ju vara som i Sverige (=vänster).

2007-05-13 @ 13:59:14
Postat av: Anni

Sitter hemma med en sjuk liten kille. Läser lite bloggar och då slår det mig att du som ändå är "med i modematchen" inte verkar ha någon större passion för märkesväskor... eller har du det och är bra på att dölja det för oss läsare ;-)Själv drömmer jag om väskor från det att jag går upp tills dess att jag lägger mig på kvällen... Ytligt? Ja, men väldigt härliga drömmar...

2007-05-13 @ 14:05:19
Postat av: josefine

Emma: ja långt hår är fint!!! Ha en fin dag du med!
Ella: tack! nej jag har den på vänster, men i Norge har man den på höger oftast =)
Anni: KRYA PÅ LILLAKILLEN!!! Du, jag är ingen sån märkestjej. Visst är det månfa FAB väskor man kan kika på men sen glömmer jag dem så lätt så lätt =)

2007-05-13 @ 14:23:29
Postat av: Anni

Lyllos dig som kan kika på dem och sedan glömma... Hur gör man? Nu somnade sjuklingen så jag ska passa på att
äta varma mackor med banan o curry och njuta i soffan en stund. Ha en skön avslutning på veckan!

2007-05-13 @ 19:40:44
Postat av: mams

Mormor älskar ditt hår Elian,du är så charmig med din kalufs.

2007-05-13 @ 20:56:01
Postat av: alexandra

vilket litet charmtroll:) hur söt som helst=)

2007-05-14 @ 17:34:05
URL: http://alexsandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0