LYX!!!

jag njuter av lugnet, Elian har sovit sen E gick. 
Lax, potatis o citronsås ( AnnaStinas tips!) o jag äter o äter o inser att oj så sällan vi käkar middag.
Jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE:
*skriva matlistor för veckan + storhandla, om det är tråkigt är en annan sak men det är nödvändigt!
*äta mer frukt o grönt o laga middagar
*byta ut min cappuccino mot en Brämhult o kanske en banan istället för en bulle ( om jag inte är på Åpent Bageri de är to die 4)

Ja det var väl det jag måste just nu :) 
Chokladglass till dessert efter jag käkat upp all mat....mmmm!


Kommentarer
Postat av: linda berg

Jag tycker att du är helt underbar!! Är inne flera gånger om dagen.. I love it!! Skitsnygg ring oxå...
Stor kraaam

2007-05-04 @ 22:01:33
URL: http://www.lindaberg.se
Postat av: Piggelin

Hamnade på din blogg av en slump och kommer fortsätta läsa den, du verkar vara en supertjej! Och Elian är så söt:)

2007-05-04 @ 22:04:08
URL: http://heltenkelt.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Darling! Så kul att jag inspirerat dig att laga lax med citronsås :-) Själv kom jag precis på att jag totalt glömt att äta middag ?! och när jag väl kom på det så inser jag ju att jag är super hungrig.. Jag har FÖR mycket att tänka på när jag glömmer mat! Tur JIG snart kommer hem med limpa och hushållsost! det blir lyxig middag det! ;-)

Men du - droppa alla måsten, nu är det sommar & sol och vi är mammalediga och ska bara njuta.! :-)
Kram!

2007-05-04 @ 22:11:23
Postat av: AnnaStina

Men gud så konstigt..? jag skrev nyss kommentar här men så syns den inte? Kan du se den vännen?
Kram! :-)

2007-05-04 @ 22:22:26
Postat av: Helena

Man skulle kunna tro att det var jag som skrivit det. Har precis börjat göra matlista/meny före två veckor framåt och lyxade till med att köpa Brämhults juice idag. Men jag skippade inte latten, det går inte! Och visst ja, jag lagade middag idag.

2007-05-04 @ 22:25:34
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: josefine

lindaberg: tusen tusen tack!!
Piggelin: gör det! tack så mkt!!
AnnaStina: ja jag ser den, samma sak sker på din blogg, knas =) Jo jag vet men jag VILL käka bra o massa frukt o grönt men om man aldrig handlar så går det inte haha, men har man ätit en wook på Odeon så har man =) ÄT nu din tokfia! KRAM
Helena: hahaha så BRA!!! Man får ta en latte men plus en brämhult :)

2007-05-04 @ 22:44:29
Postat av: Daniella

Åhh, kan du inte dela med dig din matlista, ni verkar alltid äta så gott, har börgat tröttna att hitta på mat att laga, behöver inspiration=)

2007-05-04 @ 22:55:25
Postat av: Anonym

Åhh, kan du inte dela med dig din matlista, ni verkar alltid äta så gott, har börgat tröttna att hitta på mat att laga, behöver inspiration=)

2007-05-04 @ 22:55:42
Postat av: robin

tack.

2007-05-04 @ 22:58:49
URL: http://obins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0