mat i magen

Nu har vi käkat mat o sovit en stund alla tre, det behövdes! Solen skiner o vi ska ha myskväll, hyra film o bara vara. Har ni sett Liberoreklamen nedan? Den är SÅ söt då man klickat sig vidare, Elian är en Liberobaby från dag ett.

I sängen tidigare innan E skulle komma hem så var det TOKLEK! Elian skrattade, busade, bet mig överallt, drog i skinnet i mitt ansikte, pussade mig ( med tänder o tunga) på munnen o var helt crazy. Han har också fått en hesare röst tror vi, som han älskar att använda OFTA! Sötnosen vår!

Kommentarer
Postat av: maggan

Ni verkar ha en sån mysig familj!Elian är ju så söt, verkar så glad oxå!Hur gammla är ni, du och E?Hoppas ni får en mysig kväll!

2007-05-21 @ 18:57:22
Postat av: christel

Får du betalt för att skriva att Elian är en liberobaby och att reklamen är söt?

2007-05-21 @ 19:24:48
Postat av: josefine

maggan: tack!!! jag är 23 , E 26 o Elian 9 månader!
christel: nej det får jag inte! bara för att ha reklamen här inne! skulle inte ha reklam för något jag ej själv gillar!

2007-05-21 @ 19:30:09
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: christel

Okej jag förstår. Hur mycket betalt får man för att godkänna reklam på sidan?

2007-05-21 @ 20:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0