Meravigliosa

Så hilma kul!!
Hittade detta på Family Livings blogg :
Jessica Staël von Holsteins blogg, maj
:

"RESTAURANGTIPS FÖR BARNFAMILJER: MERAVIGLIOSA

På söndagskvällen åkte vi in till en italiensk restaurang: Meravigliosa på Storgatan 27, tillsammans med en annan familj. Vi var fyra vuxna och sju barn. Vi åt bra italiensk mat medan vi försökte hålla barnen vid bordet (de var under och på bordet emellanåt) och restaurangen var fantastiskt med våra små söta monster. De letade upp leksaker till de minsta och skojade med de större. En bra familjerestaurang! "

Jag pratade nämligen med Jerry igår o det är hans restaurang o jag lovade att komma dit nästa lördag då vi är i Uppsala men hade planer om att kika lite i Stockholm. Är jättestolt över honom så innan jag själv varit där o ätit får detta vara ett bevis på att hans ställe är ett ställe att gå till. Gå dit, o skriv sen om hur det var. Jag är supernyfiken!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ska du passa på att träffa Engla när du åker till Uppsala? :)

2007-05-30 @ 10:06:03
Postat av: Angel

Åh vad kul...För barnfamiljer alltså

2007-05-30 @ 10:22:09
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Idha

Jaha, jag läste också den där bloggen. Hade ingen aning om att Jerry hade restaurang?! Du får hälsa honom så mycket!!

2007-05-30 @ 21:37:11
URL: http://idhaedstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0