OJ!

sitter o ser på en födsel av fyrlingar med kejsarsnitt. Sååå små o söta är de!

Skönt att varva ner, har haft planer varje timme denna dagen o då man lagat mat så är det diska, plocka undan, Elian ska grötas o badas, läggas, plockar o plockar. Alltid tvättas det o hängs =) Jag plockar också bort alla mattor, täcken o leksaker ifrån golvet varje kväll o tänder ljus o bara njuter av att det ser fint ut hemma! Sen på morgonen kl 6 ska allt fram igen. Så är det o jag älskar det, idag har det bara varit SÅ mycket telefoner, sms o ja allt! Men det är bara kul att prata med alla jag tycker om!

Pappa o hans Gudrun kommer hit o firar 17 maj med oss, det är smart för den sagen är FAB! Vi planerar en mysig champagnefrukost härhemma!

Kommentarer
Postat av: Idha

Samma här! Vi har en stor korg nere där vi kastar i alla leksaker när barnen lagt sig, för då vill man ha det fint o bara njuta! Vad härligt det verkar vara i Oslo! Sommar!! Här är det regnig o kall vår...

Sov gott o hoppas E gör det med!
Kram

2007-05-09 @ 21:26:00
URL: http://idhaedstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

jag fyller år 17:e maj! haha

2007-05-09 @ 21:57:24
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0