*PAPPA*

Inatt tog E Elian, jag var lika vaken ändå men men =) Ingen amning iaf före kl 6, nu är jag o Elian uppe o leker ( han leker o jag halvsover...) Gröt o vällingdags! Vackra ord kommer ur Elians mun idag, han låg o myste med oss båda ( försöker mysa, det gör ONT) o säger Pappa! Det är ju sååå sött. 

Igårkväll blev det ganska sent, vi åt middag vid 22 o såg en film o jag fick massage o vi åt färsk ananas, somnade strax innan tolv bägge två, TRÖTTA!

Idag ska det bli topppenväder, solen skiner redan o jag tänkte promma till o från stan o kika på den bikinin o sen hem o dona inför ikväll. Då kommer Petronella, Stefan, Viktoria, Janina o Emil! Vi ska käka tacos, marängsviss o ta ett glas rött. Kanske inte jag om jag är så här trött men iaf =) Ska bli jättetrevligt! Blir sista middagen här hemma, konstig tanke men ganska skönt ändå....

Kommentarer
Postat av: lena

har ni sålt er soffa? varför det? ska ni flytta? =) vad duktig elian har blivit =)jag följer er varje dag i bloggen. kul att se och läsa.. keep going. lena

2007-05-26 @ 10:13:34
Postat av: Sara O.

Önskar er en riktigt skön helg!

2007-05-26 @ 10:19:30
Postat av: Nina

Ooo va mysigt att han har börjat säga pappa, men han säger väl mamma med?
Ha en fin lördag fina josefine :)
Kram

2007-05-26 @ 11:47:28
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Hjälp mig välja bikini!
Kommentera på vilken du tycker e snyggast!

2007-05-26 @ 12:58:21
URL: http://fmhem.blogg.se
Postat av: Ella

Får vi se den nya bikinin? *nyfiken*
Vi planerar oxå att åka till Hawaii på våran smekmånad... Vart skall ni bo?
Åker ni till NYC först?
/Ella

2007-05-26 @ 15:34:36
Postat av: josefine

lena: tack!! ja den är såld, hämtas till veckan! vi vill bo mindre o mer barnvänligt!
Sara.O: detsamma!!!!!kramar
Nina: ja mys men inget mamma ännu =)
Ella: jag ska visa den då jag shoppat den! Vi har lääänge kvar att planera så jag vet inte helt ännu =) kram

2007-05-27 @ 13:54:16
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0