Sova i ro?

Haha jag skrattade högt då jag pratade med Ashi i telefonen o Elian just somnat i vagnen, då kom alla dessa hästar med poliser o hela kungliga vaktguarden. De hade uppvisning på slottet såg jag senare. Men just då han somnat önskade jag mig INTE trummor o instrument, men han sov vidare =) 

Var inom Ashis jobb ( advokatkontor) o fick en kopia av mitt körkort så jag kan posta det imorgon med advokatsignatur, TACK!

Skriver mer sen, nu ska vi dammsuga lite innan E kommer hem ifrån fotbollsträning.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du färgat håret idag? skulle vilja se hur det blev!

2007-05-10 @ 18:11:00
Postat av: Karro

hej, hur gör man egna bakgrunder? ja har bara en vanlig tråkig som man kunde välja. men hur får man egna bilder som du gjort ? snälla hjälp mig. Kram!

2007-05-10 @ 18:30:14
Postat av: sofie

Oj, va likt min häst! =) Bra blogg!

2007-05-10 @ 22:35:05
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: aslaug

Hahah jeg lo også! Men lille Prinsen er vant med bybråk så det gikk jo fint:) Adv. Huser syens det var veldig hyggelig med besøk og han liker å bidra skjønner du:) Får håpe de godtar det i banken nå da! Sov godt- puss og klem

2007-05-10 @ 22:44:08
URL: http://ashi.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0