This day!

Missade Frognermammaluch idag men lunchade med mina tjejer AnnaStina o Johanna o planerade dop istället, vi behövde de sköna sofforna i skuggan idag o dagens + scampiwook. 
Johanna myser!
Vilka fina skor du har johanna!

min scarf gör så mitt huvud ser missformat ut, men jag bjuder på det!
Här är vi gänget!!
Elian kisar mot solen =) 

Har toppat håret, lagat mat ( grillkyckling var slut så det blev AnnaStinas curryräkor, MUMS!) Nu: lägga nybadad o nygrötad klump sen äta o fixa, hemmet svämmar över av must dos när man glider omkring på gatorna med en vagn o myyyyser!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Naaw så söta:P

2007-05-03 @ 19:05:10
URL: http://www.Pauliina.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag anar vart Elian har fått sitt modeintresse ifrån... :)

Så härligt ni har det om dagarna, man blir riktigt avis ju! :)

2007-05-03 @ 19:13:42
Postat av: josefine

TACK!

Ja dagarna är lyxiga nu!! :)

2007-05-03 @ 19:17:29
Postat av: Sofia

Gott det lät med curryräkor, har du recept?

2007-05-03 @ 20:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0