This day:

Nu är vi hemma igen o Elian har käkat frukt o jag dricker Brämhults apelsin o jordgubbsjuise. Den drack jag VARJE dag med Elian i magen!

Först gick vi ärenden o postade saker, inte konstigt folk inte skickar presenter o saker via posten längre... det är DYRT! Elian somnade inte förrän efter ca en timme men då gick vi mot parken o skulle möta Monica o Nickolas! På vägen dit mötte jag AnnaStina vid ett hörn så vi kramades o pratade lite, alltid en solstråle! no matter what....

Längsesen vi mötte Monica o N nu o N vinkar sååå sött! Han är en glad o social kille =)

På vägen hem stötte vi på Therese med sin söta Maria också, massa bebisar har jag sett idag, de är underbara!

Ikväll kommer en tjej o kikar på vår bilstol, hoppas de köper den plus isofix, så kan vi köpa en ny!!!!
Monica får present av mig o Ashi!
Mammas prins!
Elian ser fascinerat på Nickolas som vinkar!!!!
-Men Mamma, ska du fota nu IGEN?? 



Kommentarer
Postat av: Flisan

Ni e så fina=)

2007-05-08 @ 17:11:40
URL: http://amerikanskfotbollsfru.blogg.se
Postat av: josefine

å tack!!

2007-05-08 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0