tidiga morgnar....

Inatt tror jag Elian vaknade vid 2,3 men då sjöng jag o han somnade, sen var han vaken som bara den kl 5 o fick äta o låg o myste med oss. E klev upp strax efter 6, min hjälte!!!

Nu leker vi här o jag ska äta frukost! Sen måste jag iväg o kopiera mitt körkort på något ställe där de kan signera o få det godkänt, ska posta det till banken så vi kan göra ett depositumkonto jag o lägenhetskillen. Vi längtar massor nu!! 

Annat jag mpåste göra snart är:
boka resa till Malmö
boka hotell i Trondheim
köpa konfirmationspresent
boka hotell i Uppsala

men idag ska jag NJUTA dagen!



Kommentarer
Postat av: aslaug

God morgen- kom til meg så kan jeg stemple og bekrefte rett kopi:) Ha en fin dag. klem

2007-05-10 @ 09:51:04
URL: http://ashi.blogg.no
Postat av: Kjersti

GOD DAG, Josefine! Ønsker deg en STRÅLENDE dag :-)
klem fra Kjersti

2007-05-10 @ 09:53:16
Postat av: Nina

Ha en bra dag.
Kram :)

2007-05-10 @ 09:58:45
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: josefine

ÅÅÅ tusen tack!! Detsamma!

og tack för hjälpen A!

2007-05-10 @ 19:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0