VÄNNER!

Kvällen blev jättelyckad, jag drack någon öl o sen bara vatten. Var helt nykter då vi la oss, SKÖNT! 
Jag strax innan alla kommer, bytte om i sista sekunden som vanligt =)

Nya jeans o skor, har kikat på skorna på H&M länge men igår var det 50% rabatt så jag slog till. Jeansen kostade 398 kr.


Emil, Viktoria o Janina kikar facebook =) 
Sista gången vi var allihopa härhemma, vi lfyttar snart o Janina o Emil flyttar till Danmark i sommar o Viktoria tillbaka till Uppsala. 

Elian låg o snackade o ställde sig på knä LÄNGE så jag sa till alla att de fick kika på honom DÅ blev han glad. Lyxigt med kvällsbesök =) 
Här i Stefans armar. 

Tacos! Enkelt o gott.

KÄRA!

Dessert, marängsviss med jordgubbar!

Tjejerna!
Killarna o ett tomt fat, jag åt MASSOR!

Nu ska jag dricka välling o röja här o ta en dusch, sen ut i parken!
I eftermiddag måste vi packa o dona, reser tidigt imorgon.
Malin: ser du detta, maila mig ditt nr!!!





Kommentarer
Postat av: Angel

fina bilder

2007-05-27 @ 10:11:46
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Nina

Jätte snygga jeans och skorna är kanon fina de också.
Ser ut som ni hade det jätte mysigt va kul.
Ha en bra dag.
Kram

2007-05-27 @ 10:25:35
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Renée

ååh vad gott med marängsviss!

2007-05-27 @ 10:49:55
URL: http://pluggis.blogg.se
Postat av: Vici

Hej Hunny! Fina bilder från gårdagskvællen. Måste sæga att det var riktigt lyckat! Vore så mysigt att bjuda hem er till mig ngn gång, men det ær ju så litet, kanske grillning i sommar=) Sitter på bibblan nu, tittar ut på den vackra solen,...Vill ju bara ut jag!! Hoppas ni har en fin dag i parken. kramis

2007-05-27 @ 12:59:02
Postat av: Caroline

Vilken mysig kväll ni haft! Du dukar jämt ditt matbord så fint, älskar ljuslyktorna och takkronan tillsammans. Ser supermysigt ut!

2007-05-27 @ 13:35:13
Postat av: josefine

tack så mycket! kvällen var lyckad, jag blev väldigt trött bara =) Man ska liksom kliva upp liiite tidigare än gästerna =)
Vici: ja det var SÅ mys att ni kom!! Vi får ha fler såna middagar. lycka till idag. du är SÅÅÅ duktig! PUSS o tack för vackra blommor o jordgubbar!

2007-05-27 @ 14:03:44
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0