zzzzz

OJ! Vi somnade om i två timmar jag o Elian o E på soffan, halva dagen har gått men det gör ingenting. Det bevisar ju att också lilleman kan vara trött =) Vi la honom 20 igår men ändå vaknade han 6.20. Han snuttar på mig vid morgonsovningen, som om jag vore en levande tutte.....ska shoppa in ett gäng såna IGEN o prova dem...men han vill inte ha!

Han sov förresten en lur på Eivinds bröst också imorse såg jag då jag kikade hur de hade det. SÖTT! Så sov Elian VARJE dag i starten då han var liten o kunde dra upp benen under sig som en groda, det älskade E!!!

Nu ska jag äta lax till lunch o väcka min pollenman!

Kommentarer
Postat av: browneyed

Kolla in utmaningen på min blogg! Hur ser det ut där du bor?

2007-05-05 @ 13:32:15
URL: http://browneyed.blogg.se
Postat av: Lissan

Hihi...så sov vår Olivia oxå i början! Vi kallade henne för skalbaggen eller nyckelpigan... ; )

2007-05-05 @ 16:11:29
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: josefine

=)

2007-05-05 @ 20:12:34
Postat av: maria/spillis

Det finns ju olkia former och varianter av nappar. Prova nån som inte du testat förr så kanske det går bättre... Emmie är en kräsen nappväljare hon ;-). Kraaaaam

2007-05-06 @ 11:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0